Jobbsi

De blir mest jobb nu för tiden, eller ja så har det väl varit nu i över ett år.
Men de är jävligt skönt att det bara är 5 dagar i veckan nu och inte såna sär toktider som 14 dar i sträck.
För det tar knäcken på mig =/

Men nu så har drömmarna om Australien börjat och jag har nästan förstått att jag verkligen ska åka.
Känns fortfarande lite overkligt att jag ska åka, men de kommer man nog förstå när man sitter på första planet =)

Nu ska jag bara jobba idag och i morrn, sen är jag ledig i helgen igen.
Blir bio (Sverige premiär på arn filmen) på fredag och så blir det nån öl efter det.
ska bli mysigt =)
Sen på lördag så vet ja inte än, det märks väl när den dagen kommer.

Nu ska jag slita lite =)

F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0