Mittådalen!

Ja de vart en helt lylckad kväll i Mittådalen,
lagomt berusad och mycket trevligt folk.
Trots att jag ocj Maja könde oss lite utanför som dom enda (nästan) icke samerna :P
Men det vart skit skoj...
Vi badade också, vi hann med det 3 gånger på 24 timmar =)
Tycker jag är väldigt lyckat. Vart en tur innan festen började, sen vart det ett nattdopp vid 04,00 och sen en halvdag innan vi åkte hem igen. Som sagt så var det en jätte lyckad kväll, och jag hade skit kul =)

Min mobil blev helt genomdränkt av fukten som var inne i förtältet.
Har inte fungerat sen i helgen, eller,
första dagen var den helt svart, andra dagen vart det lite ljus i den, 3e dagen vart det färg fast med en jätte fläck på skärmen, och nu idag, har den startat, efter lite krångel. =)
Den tjatatde om "sätt i sim kort" i en halvtimme, och jag tog ut och blåste lite som man var tvungen att göra med gamla tv-spel med hopp om att det skule hjälpa. men icke, men då fick Fredrik den geniala idén om att kolla om han hade vänt kortet rätt, och det hade han inte gjort :P
Så nu har jag fått igång den iaf. men det är vissa knappar som inte funkar, men nu kan jag iaf få ut alla sparade meddelanden och telefonnummer, som jag knappast skulle överleva utan.
Så nu blir det att leta efter en ny mobil, förslag?

Idag har jag varit mycket, och då menar jag mycket flitig vad gäller hemfixande  =)

  • Har grävt upp en blombassäng (heter det så?)
  • Klippt gräsmattan (det är en stor gräsklippare)
  • Klippt gräset runt huset, med en häxsax.
  • Vaxat mammas bil
  • Bytt lysrör i garaget
  • och burit en massa jord och grus

Så idag är jag ganska nöjd med min insats =)
Nu ska jag nog försöka lägga in alla nummer och meddelanden på datan så jag slipper oroa mej för att inte ha ett enda nummer =/


F.


Kommentarer
Postat av: maddis

Va kul att du hade trevligt. Det var skitkul att du kom. Tur att du även han med bad i Mittoån, det är en upplevelse i sig. Presenten drack jag och min syster upp igår, mkt bra årgång ;-) tack för den.

Fammah m

2008-08-03 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0