Blää =)

Nu har jag tröttnat på den här skolan för ett tag..
komemr inte på nå mer att skriva fast jag ska skriva en hel sida till..
och i morrn bitti ska det vara inlämnat..
lite i sista sekunden men d ev är väl ingen ovanlighet för mig för så har jag gjort hela min skolgång,
både komwux och gymnasiet :P

tjugofyra timmar samma sak. åka åka åka på lastbilsflak.
tjugofyra timmar utan tak. åka åka åka på lastbilsflak.
även om det regnar och är storm, är ändå känslan av att vara fri helt enorm
tjugofyra timmar, tjugofyra timmar å ett flak

De va tider de =)

i morrn bär det av till götet  =)


Avskedstagande

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 18:31:28
Postat av: Angie

Ey. Jag längtar oxå tillbaks til lstudent-tiden.. Då visste man iaf vad man skulle göra. =P haha.
Ha så kul i fuckin greece. Will miss you darling!
KISSES


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0