Farm!

Ja den sista tiden har det val inte hant sa mkt,
vi har varit ute och sokt jobb men inte hittat nagot.
Men sen sa fick vi jobb pa en farm 30 mil soder om Perth,sa dit aker vi den 24e. Ska bli skont att tjana lite pengar.
Var en grundlon pa $16.69 sen fick man mer om man jobbade pa bra, so over $100 om dagen iaf :)
Sen var det skit billigt boende ocksa. sa det kommer nog bli jatte bra.
Vi ska jobba med att plocka bort applen, sa att dom friska applena ska fa mer energi,eller nat sant, sa vi komemr att tillbringa en manad uppe pa en stege :)

Sa nu nar vi vet att vi kommer att tjana pengar om ett tag sa har vi bestamt oss for att spendera dom tva sista veckorna i Perth med semester :) later val som en jatte bra ide :)

sa igar sa var vi ute och shoppade lite, jag forsokte hitta nyarsklader, men lyckades inte sa jatte bra, det ar svarare att shoppa som kille nar det inte finns nagra billiga affarer for oss, sa det blir val att lagga ut en tusenlapp pa nyarskladerna, (Men da ar det ju markes klader ocksa) :) trots att an nastan inte har nagra pengar :)
Men far leta idag me och se om man hittar nagot. :)

Ni far ha det sa bra sa ska jag lagga in lite bilder nasta gang jag ar vid datorn ocksa, sa att ni far se King Park, dar vi var i lordags eller sondags (dagarna flyter ihop lite). det ar en jatte park i Perth dar dom har alla sorters vaxter och sant.
Dom har aven stora minnes stallen for alla krig och sant som har varit. Aven en for dom som dog i balibomben, dar bombarna blev avrattade haromdagen.. sa det var en upplevelse att se.

Nu ska jag nog ner pa stan.
Ha det bra.
F

Kommentarer
Postat av: Angie

ååh. Du lever ju som i en dröm lille man. Plocka äpplen blir ju som i ciderhusereglerna! Shit vad jag är avundsjuk.. =P Maja kommer iaf hit till mig imorrn (!) och det ska bli så skönt å få ner ngn av mina idringar.. Saknar dig! PUSS

2008-11-12 @ 10:33:09
URL: http://renhuvud.blogspot.com
Postat av: apan

Låter som du har det fortsatt bra Nisse! Men du, när komemr du hem egentligen??

Är väldigt avundsjuk på dig ialf så du vet det hehe..

Ta det lungt nu och gör inget jag inte skulle gjort :P

Puss

2008-11-16 @ 23:16:08
URL: http://arnessontheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0