sista dagen i Perth

Ja da har sista dagen i Perth gatt, men den har varit ganska handelserik.
Vi har varit ut till Ron\ttnest Island och cyklat, vart ungefar 2 mil.
Synd bara att det regnade och blaste, men det var fint, inte lika fint som man trodde kanske men helt OK.
Har fatt lite farg idag me, har fatt en extremt snygg branna, en efter hjalmen som gar i pannan och ner vid polisongrna och hela vagen ner over ansiktet :) riktigt snyggt. Sen har jag aven fatt en branna fran ryggsacken pa armarna och ryggen :)

Har packat idag, eller det mesta iaf, ska packe lit etill nar vi kommer hem nu, sjukt mycket grejejr man har med sig. galler att rensa ut lite nu efter Manjimup. Sa att det inte bli panik tung i Sydney.

Hade ju norksrna pa middag hemma i fredas, var valdigt trevligt maste jag pasta, dom hade tillomed tagit med 2 flaskor vin sa det vart lite av den drycken med :) Sen satt vi och pratade i manga timmar, :)
Far ta och traffa dom igen sen nar dom komemr hem till Norden igen :)

Ja i morrn bar det av, ska bli riktigt skont att fa komma ifran storstan ett tag och jobba och ta det lugnt, kankske jobba lite till pa brannan sa att man inte ar sa blek nar man kommer hem :P haha, den va till Thess den :)

Ni far ha det sa jatte bra, jag vet inte om jag kommer ha nagat internet, men om sa ar fallet sa hors vi till nyar,

Kramar
Nisse

Kommentarer
Postat av: Thess

Hej! :) Till vilket nr ska jag skicka min adress då? :) Puss

2008-11-25 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0