Bondi, goon och Champagne!

Ja så kan man sammanfatta dom senaste dagarna.
Igår så var vi på Bondi Beach, as seen on TV, och solade och badade. Var inte så överdrivet varmt i vattnet men på land så var det som inne i en bastu. 35 grader i luften och 16 i vattnet och 2 meters vågor. Så det var riktigt nice.
För den som inte vet vad Goon är så Är det riktigt billigt vin gjort på blandannat fiskrens. Låter riktigt illa men så farligt är det inte. Det som kan låta lite illa är att på boxen (som är på 5 liter och int svenskens ynka 3) står det att spår kan förekomma, alltså så ska man inte vara allt för förvånad om man hittar ett litet fisköga i glaset.. haha nej riktigt så farligt är det nog inte.. :P

Vi träffade ett par norskar från bergen på hostlet igår, och en av dom fyllde år så det blev först fest på taket och sedan så vart det utgång. När vi kom dit så köpte dom en massa champagne, och sen är det bara att lista ut hur det gick.
Jonas och tomas fick inte komma in igen för dom var tydligen väldigt för fulla, men jag som var minst lika full tyckte dom såg nykter ut. :) Så vid 3-4 nån gång så blev det hemgång, självklart efter ett dånken besök :) Satt i trapphuset och pratade till 5 nästan skulle jag tro..

I morse så vaknade jag av att Elin var på dryg humör, och hoppade runt i in säng, och tyckte jag skulle gå upp för min dagliga sockerruch (alltså frukosten som består till mesta dels av socker), men det tyckte inte jag var nån jätte bra ide, så jag vände på mig och somnade om :)

Och nu sitter jag här, inte uträttat några stordåd idag, men det ska man inte behöva när man är sliten.
Ska shoppa efter ett par jogging skor idag så jag kan bli med ut och springa.

Nu ska jag ut och gå en sväng,

Ha det bra så hörs vi

F


Kommentarer
Postat av: Angie

Ja! Nu får jag äntligen höra hur du har det! Jag har väntat å väntat. Det är helt sjukt att du är sådär långt borta. men fy tusan vad du kommer fortsätta ha kul! Jag är sååå avis ska du veta. ;) Älskar dig min vän. PUSS

2008-10-04 @ 18:29:26
URL: http://renhuvud.blogspot.com
Postat av: Tone

Åh, jag har väntat och väntat på att höra ngt ifrån dig! :) Skönt att höra att du har det bra.. synd att vattnet inte är lika varmt som du trodde men d blir säkerligen varmare :) Kul att ni är ute och roar er på nya ställen med nytt folk.. Här är allt som vanligt.. samma ställen och samma folk ;) Tihi! :)



Det där med vinet lät väldigt scary måste jag säga! VÄLDLIGT! Jag hade ALDRIG ens försökt att smaka den där om det står kan förekomma spår!! ;P Men bra att ni är nöjda och mindre kräsna än vad jag är ;) Haha! :)



Skönt att höra att du lever och har det bra! :) Förtsätt med det :D Pussss

2008-10-06 @ 16:42:09
URL: http://njoktje.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0