Campfire & Oktoberfest

I veckan så har vi inte gjort så mycket annat än att haft semeter. Vilket innebär att vi har mestadels legat vid poolen och bara solat :) Men jag klagar inte :)
Vi har även legat en del på stranden, vilket man får passa på att göra nu för det går bara att bada den här veckan sen blir havet invaderat at en massa maneter och en massa annat skit :/ Men man vill ju inte sluta bada när det är 32 grader i vattnet, och 36 grader i luften, och det bara blir varmare och varmare :P

Vi har inte lyckats fått något nytt jobb, men det går ju inte att klaga när man har det som vi har det :) Mycket bra med andra ord :) Vi ska kolla upp om det finns jobb på nogon pärlfarm, men om det inte skulle fungera så kommer vi att ta en tre veckors bilresa ner till Perth, och prova lyckan med jobb där ist :)
Vi får se hur det blir med allt till hlegen, så jag får skriva mer då :)

Nu sdka jag kolla upp hur mycket det kostar med en camperbus :) OM ni undrar varför jag inte skriver så mycket så är det för att datorerna här är skit, när man skrivit i 30 minuter så stängs sidan ner och man måste börja om från början igen.

Ha det king

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0