En vecka!

Fungerade inte att lagga upp forst, men nu komemr det :)


Ja nu har det gått en vecka på resan,
och det är 30 kvar eller nåt :)
Har hunnit uppleva så mycket på så få dagar.
Gått på sydney Aquarium, vilket var ganska fränt,
mycket hajar och såna saker :) me like :)
Sen har vi varit till operahuset, elelr jag dit har vi varit flera gånger, för det är så jävla mäktigt. Det är nog en sak man har drömt om att få se så länge, och när man väl står där så blir man bara helt tyst,. en riktig upplevelse :)
Vi har gått mycket dom senaste dagarna, minst en mil om dagen skulle jag tro.

I går så jobbade vi, fick pengar i handen så det var jätte bra..
Blev 130 Dollar, alltså runt 680 svenska.
Det vi gjorde var att börja dagen emd att ligga i solen och spela kort i 4 timar, (vi hade betalt under tiden) detta var för att en lastbil var försenad. Men vi klagade inte, sen blev det att bära en massa ställningar och kläder, det var till nån outlet på märkeskläder. en massa fint hade dom men priserna var inte att leka med.. :) Skulle man ha en Prada väska såvar det en 2-3000dollar 10-15000SEK. Men som dom sa, alla kvinnor förtjänar en prada.

Idag så ska några väg och stå men en jävla affisch i 7 timmar ute på gatan, skit jobb men man får betalt.
Får se om jag ska iväg eller inte..

Kanske åker till Broom i slutet av veckan eller i början av nästa, ska bli skönt att komma till värmen, 25 grader och sol räcker ju inte :P:P:P

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera både här och på bloggen, men bloggen vile inte fungera idag så får flytta inlägget dit senare.

Ha det bra
/ F

Kommentarer
Postat av: Tone

Alla tjejer förtjänar en Prada? Hm, kanske en riktigt än.. fast det kanske d va? Eller? ;P Hängde inte riktigt med tror jag! ;P Haha! Skönt att du kan sitte och spela kort och få betalt medan jag måste skrika på ungar och få huvudvärk under min arbetsdag ;P !



Åh.. operahuset! Jag vill också se.. antagligen är den mäktig med tanke påa tt du har varit där flera gånger.. suck! Du får allt ta med mig tillbaka dit någon gång sen ;)

2008-10-06 @ 16:44:46
URL: http://njoktje.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0