Lagenhet!

Ja idag har vi varit och letat lagenhet, det tog ungefar 5 minuter efetr att vi varitoch fragat i receptionen tills vi var pa vag att kolla pa 3 stycken. Den forsta vio kollade pa var riktigt nice, modern osv, den andra inte lika modern men lite battre lage, den andra ahde aven AC och tvattmaskin :)
Den tredje behover jag inte namna for detn tog vi inte.

Tank nu en stund pa vilken du tror att vi valde.....

.....
....
...

....

.....

.....

Ja men nummer tva sjalvklart.
Den har iofs ett rum mindre, men ac nu nar sommaren kommer ar ju ett maste. Aven att inte behova betala for att tvatta ar ju helt underbart. :)

Sa nasta gang jag ar inne sa ska jag forsoka lagga ut lite bilder pa den..
Riktigt nice :)

Det kanns som om vindarna haller pa att vanda lite nu, efter en massa otur som vi 3 har haft, vi blev kallade for dom mest otursdrabbade vissa hade traffat. Men nu borjar det som sagt att vanda och nu ar det bara att halla tummarna for att vi far jobb. Vi har tom anmalt oss pa en arbetsformedling idag, sa kort sagt sa har det vart en givande dag :)

Ha det fint

Kram F

Kommentarer
Postat av: Angie

Vad kul Nisse. Lova mig en sak bara - KOM HEM när ni levt ert liv där nere.. Jag skulle sakna dig alldeles för mycket om du blev kvar längre än ett år.. <3

2008-10-27 @ 10:46:44
URL: http://renhuvud.blogspot.com
Postat av: Muahra

Håller tummarna för att ni får jobb snart. Härligt med sommar jag tror jag kommer till er ;)

2008-10-27 @ 11:19:52
URL: http://cadjus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0