8 Dagar kvar!

Ja nu är det bara 8 arbetsdagar kvar, sen så börjar semestern =)
Och den kommer att bli låång =)
Börjar i alla fall kännas lite nu att man verkligen ska åka bort,
att det är på riktigt och inte bara nåt man fantiserat om.

Fick mitt visum igår, tog en vecka för mej att få de men bara 3 timmar för dom andra.
Ser dom mig som en risk för nationen!? Ja, why not, jag är ju så farlig som alla vet!
ska försöka fixa ett kort idag me så jag kan fixa körkortet (Internationellt) innan vi åker.
så man slipper hålla på me sånt där nere.
Har även fixat ett nytt minneskort till kameran, så nu kan jag ta 1500-2000 kort iaf,
så man slipper oroa sig för att man inte ska kunna ta några fler kort.. =)

Tiden som har gått då, hmm, har ungåts med Tone en hel del, och det är alltid lika trevligt.
vi bakade en kladdkaka häromdagen, sen gick vi till karro och kollade in deras nya lägenhet, och den var riktigt nice =)
sen har vi kollat på film, och självklart gått ut me gullebjörnen Ylle =)
Tone är ingen riktig hundmänniska men han är bara en hund som behöver mycket kärlek, och då är det de man även får tillabak =)
Med andra ord: Ylle loves me =)
haha, skämt åsido, har väl inte gjort så mkt egentligen, jobbat, jobbat hemma me å klippa buskar,
sen har jag inte tid med så mkt mer.

Som nu, nu måste jag jobba!


F


Kommentarer
Postat av: Angie

Ni verkar ha det bra hemma. Jag kan sakna det ibland.. vardag med er. =)

2008-09-03 @ 18:33:10
URL: http://renhuvud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0