Explosivt kaffe!

Ja det fick jag lära att vi har här på jobbet,
kaffet i termosen ahde blivit lite kallt så jag ställde in det i mícron,
satte på 2 minuter, vilket jag direkt förstod att skulle vara för länge,
men tänkte att jag kan ju ta ut det före.
Sen kommer emil in och då pratar jag med han, kommer på när nästan 2 minuter gått,
att de kanske var dags att ta ut kaffet.
Så det gör jag och det var jätte bra, kokade och var varmt.
MEN ICKE, när man sätter skeden i muggen så sprutar kaffet upp som en explosion.
Kan någon förklara för mig hur detta frenomen kunde uppstå?
Jag blev iaf helt ställd.

Ikväll blir det första kvällen på Dansbandsgalan 2008,
ska bli så kul, och det komemr att bli en riktig grisfest har jag en känsla av.
Har en tendens av att bli det när man bor på fjället =)
Men har man semester så har man =) (vilket jag har om 3 timmar)

Nu ska jag ta och jobba dom sista, så att alla är nöjda och belåtna.
Ses i dimman
ps. allt kaffe sprängdes inte, så jag fick lite att dricka iaf =)  så att ingen tror jag sitter här och är bitter =)

F

Kommentarer
Postat av: Angie

gaaah. Festa för mig med. Jag saknar en idrefjälls-stug-fest-med-er. Det kan aldrig gå ur tiden. <3

2008-09-12 @ 18:07:56
URL: http://renhuvud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0