Jobbigt jobbigt..

Ja de är det att sluta snusa..
har bara gått två dar men jag håller ändå på att gå åt..
skakar, ryser, å är allmänt snussugen :P
Men måste ju sluta nu så att det inte blir så tvärt inpå resan..

I helgen blir det dansbandsgala, ska bli riktigt riktigt roligt,
- där kanske man kan tjuvröka lite me, så man slipper suget menar ja - =)
det är väl det jag ser fram emot nu iaf, men sen så är det ju bara 2 veckor kvar till avfärd =) =)

Annars så har jag inte hunnit med så mycket, klipps gräs, styckat kött,
och fixat torrkött, så jag skulle få lite inann jag åker =) ska bli mums =)


En dag i sänder


Har idag blivit kallad: Fredrik, Frederik & Friderich, inte lätt med olika språk =)
F


Kommentarer
Postat av: Angie

Iaiks! Du åker snart.. Sluta snusa kan ta sig ngnstans.. Saknar dig Nisse!

2008-09-08 @ 14:12:11
URL: http://renhuvud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0