This IS happening

Ja de händer verkligen, i morrn åker jag till gävle,
och tidigt på onsda morron går flyget mot paris =)
Känns så overkligt fortfarande.. but it´s happening!

Nu ska jag packa allt, vet att jag är ute i sista sekund =)
Men det som man glömmer går väl alltid att köpa där =)
Ska ner till särna idag me och kolla brösten, så jag inte har fått nån värre sjukdom,
trodde ju att det var en hjärtifarkt först, så de kanske är lika bra att kolla upp,
innan man sätter sig på ett plan i 30 timmar menar jag =)

Ha de bra nu, och nästa gång ni hör av mig så är det inte från sverige, inte från norden, inte från europa, utan från Oceanien och australien =) Fy fan va nice =)=)=)

Ta hand om er själva och alla andra, och ha de så jävla king, så ses vi till påsken =)

F


Kommentarer
Postat av: Angie

AAAAAAH!!! Du åker! Jag måste.. springa ner... och hänmta.. telefonen.. GAH!

2008-09-23 @ 21:11:46
URL: http://renhuvud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0