Trädgårdsmästare igen..

Ja det har blivit ännu en dag med arbete ute i det gröna,
jag ska i och för sig inte klaga på att morsan drar ut mig,
för när man väl har börjar så är det ganska skönt att vara ute,
Och så har man en jätte anledning för att gå och lägga sig igen när man är klar =)

Dansbandsgala i helgen, var som en helg på Idre Fjäll,
Dom som vet hur det går till vet ungeför hur det har gått till i helgen =)
Skönt att inte behöva skriva ner allt =)

Om 7 dagar så sitter jag på ett plan,
antingen mellan paris-honk kong eller honk kong-sydney..
ska bli så jävla roligt, vilket jag tror jag har nämt förut, =)
tiden fram nu har gått så fort så jag vet inte om jag ska hinna packa.
ska börja fundera, kanske tillochmed skriva ner vad jag ska packa på en lapp först,
kanske ska börja på den idag rent utav, jaja,

Igår var det middag med Tone & Therese var jätte roligt, fastän tessan var lika bitter som vanligt :P
Blev en lövbit för alla tre, sen kom tone på den brilianta idén att vi hyr oss en film,
och det gjorde vi, det blev en rysare, kommer inte ihåg vad en hette,
men den var helt okej..


Nu ska jag kolla på simpsons, sen blir det efterlyst för att kolla på "moramordet"


7 DAGAR KVAR =)


F


Kommentarer
Postat av: thess

Meh! Jag är väl aldrig bitter!? ;)

2008-09-18 @ 18:29:29
URL: http://thess87.blogg.se/
Postat av: Tone

Kommer inte heller ihåg va den hette.. :P men jag tyckte iaf den va bra! :) Åh, jag vill också se hongkong faktiskt.. d verkar va så fint där med alla lampor ;)

2008-09-19 @ 22:07:57
URL: http://njoktje.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0