bad bad bad

Ja det är jag på att uppdatera den här saken.
händer inte så mycket nu när det är mest jobb..
fått heltid så nu blir det till att jobba..

Annars så har det väl varit en riktigt bra sommar.
Varit iväg på forsränning förra veckan, var riktigt roligt och det är något som jag kan rekomendera.
Ser verkligen fram emot nästa sommar då det blir canyoning, läskingt med är nog underbart roligt.

Åker till stockholm nu i morrn, ska titta på inspelningen utav vem kan slå Filip & Fredrik.
blir nog roligt det också skulle jag tro :) sen på torsdag så bär det av till Finland, dock ingen nöjesresa utan det är i jobbet, fast lite nöje blir det nog ändå skulle jag tro.
sen är det tillbaka till vardagen igen, jobb måndag-Fredag, men som annorlunda är för i år så har jag ledigt alla helger :) och det ska bli riktigt skönt. så man hinner vila upp sig från all stress :P

Håller på att flytta in i lägenheten nu me, fast jag kan ju itne påstå att jag är allt för snabb,
nu är det bara sängen och bohyllan kvar, men eftersom jag ska bort så tar det en vecka innan jag hinner flytta det sista.

Nu ska jag nog ut och hjälpa pappa bygga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0