Söderut!

Har haft riktigt roliga dagar i Enköping & Stockholm nu,
reste ner till Annie & Patrik i måndags efter jobbet.
Rebecka påstod att hon visste presic vart det låg, men lyssnade inte på mig när jag sa att vi kulle svänga, så vi kom lite fel, men inte så värst långt iaf :) Sen skyllde hon på att det var mörkt ute, haha.
Reste in till Stockholm på tisdan och kikade runt lite där, vart mest att bara sitta och vara till i nån park men det är aldrig fel.
på eftermiddan så var det inspelning på "vem kan slå Filip & fredrik" där Annie var utmanaren.
Var helt insane roligt och väldigt väldigt trevligt. Alltid roligt att se lite kändisar.
Efter inspelningen så for vi tillbaka till Enköping, elelr ja, dom bor ju ytanför Enköping men kommer inte riktigt ihåg vad det hette :) Hade det lite mysigt där med lite kvällsfika m.m.

Igår åkte jag vidare till Uppsala och kusin Anna, såg på 3 filmer igår:
  • 17again
  • Fantastic 4:rise of the silver surfer
  • I love you man
Riktigt bra filmer måste jag påstå.
blev lite sushi till lunch, har verkligen längtat efter de, är såå gott :)
nu snart så åker jag ner till stockholm igen, men den här gången för att åka ut och åka lite båt.
Ska åka med Cinderella nu när Leksands IF har hyrt båten.
Ska stå som sponsor och visa upp Idre lite.
Sen antar jag att det blir fest, för det är ju 3-4000 pers som ska med.
Blir nog rolgit skulle jag tro, så länge man träffar nån man känner så.

Får väl bli en update på det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0