Dansbandsgala!

Ja nu till helgen smäller det till på Idre Fjäll igen, ska bli så roligt att få festa loss på riktigt en gång igen :)
Kommer bli dans, alkohol och förhoppningsvis en riktigt skön stämning hela helgen,
Tror vi ska börja helgen med att ut och rida, kommer nog gå sådär,
men alla andra får sig väl ett gott skratt kanske då i alla fall.. Den bjuder jag på!

Har ju som jag kanske har sagt flyttat till Beverly nu, känns ganska skönt, men lite långtråkigt ibland.
Längtar tills bredbandet kommer, ja sen måste jag ju beställa mig en dator också,
men det är ett senare problem.

Har nu även fått veta att jag ska bli webadmin på kommunens hemsida, får väl se om det är något jag klarar av eller inte, har ju redan en sida att ta hand om men nu ska det bli två, och detta då tillsammans med det vanliga jobbet, kommer inte att ha en lugn stund nu framöver.
Fast det är ju det jag vill, för då har man aldrig långtråkigt :)

Nu ska jag ta itu med jobbet igen, har hand om pappas jobb också i veckan så nu gäller det att ligga i :)

Alway with a smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0